Hej Hej

Förlåt för att jag är så himmla dålig på att uppdatera:P
men iaf i lördas sov jag hos sandra det var jätte mysigt Tessi va med oxå vi kollade på melodifestivalen och min favorit va emd:), sen i Söndas åkte jag pulka i mördarbacken de va skit roligt men blev jävligt blöt:P det höngde stora snöbollar i håret, och när jah kom hem så värmde vi oss med en kopp varm choklad:)

Sen på måndagen åkre jag till mary va jätte kul att träffa henne för vi har inte sätts på ett tag vi kollade på två filmer lady in the lake och nån skräckis:P sen va vi ute ett tag och åkte plastpåsse:) det va skit kul vi åkte i en is backe så ja fick värsta blåmärket på röven när jag åkte på en is buckla:P

På Tisdan åkte vi hem till mig med alex va oxå jätte mysigt vi va ute ett tag ch töntade oss:) sen va vi hemma hos mig och låg alla tre i sängen och kollade på film på datan för pappa hade tvn:) Vi kollade på she´s the man, blades ocf glory och halva wanted för vi somna:P
Måste bara säga att han som spelar i she´s the man e skit snygg:) Channing Tatum
sov väldigt dåligt inatt men de berodde nog på att vi sov tre stycken i en säng och de va jävligt trångt och varmt:P så ja gick och la mig i soffan, som ja e betydligt längre en så sov med halva kroppen utanför soffan så de va inte så bekvämt:P

Bjuder på en bild av Channing Tatum:)

EMD
  
Några av filmerna jag har sett de senaste dagarna:)

Kommentarer
Postat av: marie

han är så snygg..älskar step up ettan där man får se honom riktigt mycket :)

2009-03-16 @ 19:24:50
URL: http://mimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0